Využijte možností okamžité spolupráce prostřednictvím sociálních sítí díky integraci hlasových, datových a video služeb.

Produkt IBM Sametime představuje nabídku funkcí pro sociální sítě coby vývojové fáze sjednocené komunikace (UC). Poskytuje integraci hlasových, datových a video služeb pro spolupráci v reálném čase s lidmi uvnitř podniku i mimo něj, bez nákladů na cestování. Produkt IBM Sametime lze integrovat do aplikací, které pravidelně používáte pro přímý přístup k podnikovým aplikacím rychlého zasílání zpráv (IM), online schůzek, telefonie a video konferencí – z místa, kde právě pracujete.

Produkt IBM Sametime podporuje komunikaci prostřednictvím sociálních sítí, kam mj. patří:

  • Podnikové aplikace pro rychlé zasílání zpráv (IM), ukazatele stavu připojení a spolupráce komunity s možností vyhledávat odborníky a rychle s nimi začít spolupracovat.
  • Online schůzky, které nabízí sdílení audio a video souborů o vysokém rozlišení, stejně tak jako sdílení dokumentů, aplikací a obrazovek.
  • Podpora mobilních zařízení, díky které zůstáváte ve spojení s kanceláří a máte k dispozici všechny komunikační funkce.
  • Integrace hlasových a video služeb s podporou oborových standardů a nabídkou funkcí, které pomáhají administrátorům IT implementovat hlasové a video funkce v rámci příslušné sítě.
  • Jednoduché uživatelské rozhraní a flexibilní platforma, které pomáhají k rozšíření vašeho prostředí sjednocené komunikace a začlenění sociální komunikace do vašich procesů a aplikací.

Podnikové aplikace pro rychlé zasílání zpráv, ukazatele stavu připojení a spolupráce komunity

  • Zobrazuje online dostupnost a lokalitu kolegů za pomoci stavových ikon, ze kterých je zřejmé, zda je daný uživatel na schůzce, je offline nebo naopak připraven ke komunikaci po sociální síti v reálném čase.
  • Umožňuje rychle vyhledávat odborníky – dokonce i ty, se kterými jste se zatím osobně nepotkali – prostřednictvím seznamu kontaktů, v němž jsou rozlišeny nedávné i často používané kontakty; pomocí prohledávatelného adresáře organizace; a pomocí offline zasílání zpráv. Umožňuje vysílání prostřednictvím kanálů komunity, díky kterým můžete dohledat pracovníky s požadovanou kvalifikací i v případě, že nejsou ve vašem seznamu kontaktů.
  • Umožňuje klepnutím přepnout způsob komunikace v průběhu konverzace, a tak realizovat hovory s více účastníky, video konverzace, skupinové konverzace, online schůzky nebo okamžité výzvy.
  • Spravuje historii online zpráv pomocí razítek data a času, vyhledávání uživatelů a kalendářních dat nebo pomocí protokolu odeslaných souborů a odkazů.
  • Poskytuje federaci s dalšími systémy online komunikace, a tak umožňuje spolupracovat v reálném čase i s kolegy, kteří produkt IBM Sametime nepoužívají.

Online schůzky

  • Umožňuje sdílení souborů, aplikací a obrazovek s uživateli v rámci společnosti i mimo ni, s využitím kvalitně zabezpečených funkcí, včetně audio a video služeb.
  • Rozšiřuje možnosti komunikace po sociálních sítích o funkce audio- a video konferencí, díky kterým můžete vidět své kolegy a jejich reakce bez časových a finančních ztrát spojených s cestováním.
  • Zajišťuje přístup k online schůzkám prostřednictvím vašeho stolního počítače, notebooku, přístroje Apple iPad nebo tabletu se systémem Google Android.
  • Rychle vyhledává a umožňuje zapojovat se do schůzek tím, že zobrazuje konsolidovaný přehled vašich naplánovaných schůzek; pomocí panelu schůzek zprostředkuje okamžitý přístup do zasedacích místností; dovoluje rozšiřovat a akceptovat pozvání jediným klepnutím myší.

Podpora mobilních zařízení

  • Umožňuje komunikaci a spolupráci v reálném čase prostřednictvím sociálních sítí z míst podporovaných vaší mobilní sítí; nabízí tak možnost volně pracovat na různých místech a zůstat přitom ve spojení.
  • Poskytuje ukazatele stavu připojení a podnikové funkce rychlého zasílání zpráv pomocí zařízení handheld Apple, Google Android, Research In Motion BlackBerry, Nokia Symbian a Microsoft Windows Mobile.
  • Zobrazuje ukazatele stavu připojení, jako je např. dostupnost online, geografické umístění a vlastní stavové zprávy.
  • Nabízí funkce rychlého zasílání zpráv (IM) pro konverzace mezi dvěma účastníky i skupinové zasílání zpráv a umožňuje spravovat více aktivních online zpráv na malé obrazovce.
  • Umožňuje účastnit se online schůzek IBM Sametime pomocí přístroje Apple iPad, tabletu se systémem Android nebo smartphonu BlackBerry.

Integrace hlasových a video služeb

  • Obsahuje duální audio a video rozhraní, které spolupracuje s vestavěným softwarem IBM Sametime nebo speciálním softwarem jiných dodavatelů, a poskytuje tak audio a video služby v rámci online schůzek a konferencí.
  • Podporuje kodeky podle oborových standardů, stejně tak jako protokoly VoIP (Voice over Internet Protocol) a SIP (Session Initiation Protocol) k zajištění vestavěných hlasových a video služeb o vysoké kvalitě a k integraci s nejrůznějšími audio a video systémy.
  • Obsahuje nástroj Sametime Bandwidth Manager k zajištění kvality služeb při multimediální spolupráci a k ochraně přenosové kapacity sítě pro životně důležité aplikace.
  • Podporuje překlad síťových adres (NAT), protokol ICE (Interactive Connectivity Establishment), protokol STUN (Session Traversal Utilities for NAT) a standard TURN (Traversal Using Relay NAT), čímž umožňuje přenos audio a video komunikace přes brány firewall.
  • Spolupracuje s vašimi systémy telefonie prostřednictvím modulů plug-in třetích stran, produktu IBM Sametime Unified Telephony nebo IBM Sametime Unified Telephony Lite Client.

Jednoduché uživatelské rozhraní a flexibilní platforma

  • Přináší unifikované uživatelské rozhraní pro široké spektrum možností komunikace přes sociální sítě.
  • Poskytuje vestavěnou integraci s produkty IBM WebSphere Portal, IBM Lotus Notes, IBM Lotus Quickr, IBM Connections, Microsoft Office, Microsoft Outlook a Microsoft SharePoint. Rovněž dovoluje integraci s obchodními aplikacemi třetích stran.
  • Umožňuje propojení s existujícími datovými a telefonními sítěmi za použití standardních nástrojů a middlewaru, abyste mohli využívat svoji stávající infrastrukturu.
  • Pracuje s různými operačními systémy, e-mailovými platformami a systémy pro audio a video konference, aby zajistil podporu pro široké spektrum uživatelů.
  • Poskytuje sadu SDK a nástroje založené na otevřených standardech, díky nimž lze začlenit komunikační funkce produktu IBM Sametime do obchodních aplikací v rámci procesů umožňujících komunikaci.