Účast na školení je nutné rezervovat minimálně 14 dní předem!
Individuální temín lze určit po předchozí domluvě.
Tento kurz je určen pro obchodníky, obchodní zástupce a pro ostatní pracovníky, jejichž úkolem je vyhledávání a získávání nových zákazníků. Cílem tohoto školení je osvojit si umění porozumět potřebám potenciálních klientů, výběr vhodných klientů, komunikace s nimi a základní principy obchodního jednání.
Obsahem kurzu jsou následující body, které je po dohodě možné upravit či rozšířit:
- Kdo jsou Vaši zákazníci
- Požadavky zákazníků
- Obchodníci – typologie
- Typologie osobnosti
- Obchodní jednání
- SPT marketing
- Otázky a odpovědi
- Telefon jako nástroj prodeje
- Osm tipů pro úspěšnou telefonní komunikaci
Rozsah kurzu: 1 den
V ceně jsou zahrnuty tištěné materiály a CD s použitými nástroji a dokumentací.
Každý zúčastněný obdrží certifikát o absolvování kurzu.
V době přestávek bude frekventantům k dispozici káva, čaj, nealko a sušenky.