Účast na školení je nutné rezervovat minimálně 14 dní předem!
Individuální temín lze určit po předchozí domluvě.

Tento kurz je určen pro obchodníky, obchodní zástupce a pro ostatní pracovníky, jejichž úkolem je vyhledávání a získávání nových zákazníků. Cílem tohoto školení je osvojit si umění porozumět potřebám potenciálních klientů, výběr vhodných klientů, komunikace s nimi a základní principy obchodního jednání.


Obsahem kurzu jsou následující body, které je po dohodě možné upravit či rozšířit:
  • Kdo jsou Vaši zákazníci
  • Požadavky zákazníků
  • Obchodníci – typologie
  • Typologie osobnosti
  • Obchodní jednání
  • SPT marketing
  • Otázky a odpovědi
  • Telefon jako nástroj prodeje
  • Osm tipů pro úspěšnou telefonní komunikaci

Rozsah kurzu: 1 den

V ceně jsou zahrnuty tištěné materiály a CD s použitými nástroji a dokumentací.

Každý zúčastněný obdrží certifikát o absolvování kurzu.

V době přestávek bude frekventantům k dispozici káva, čaj, nealko a sušenky.

Cena/osobu/1 den: 5 500,- Kč bez DPH